Detta står jag för

I den än så länge väldigt nya rollen som ordförande för partiet Åländsk Center gäller att ställa upp där så efterfrågas. Därför är det i dagens Ålandstidning en intervju med undertecknad.

Vill man ytterligare fördjupa sig i vad jag tycker om saker och ting rekommenderar jag varmt denna blogg som hängt med sedan dag ett. Uppe till höger finns en tom ruta som det går bra att skriva in ord i och sedan söka i hela det stora arkivet. Genom att skriva in ”ekonomi” (utan citattecken) når man allt om det området, som ett exempel.

En genväg är annars att klicka på någon av länkarna nertill:

Här är första texten om mitt partival.
Text och bild från en välbesökt stämma.
Om den första dagen som Centerbas.
Framtiden och budgeten.

Ha nu en fin arbetsvecka och se till att göra något du aldrig gjort förut, sådant växer man av.
Så här såg det ut när det gick upp för tidningarna vad som var på väg att hända. 
Och här är dagens intervju i Ålandstidningen. Rubriken är svag men texten i övrigt habil, enligt mitt eget förmenande.

Kommentarer

Populära inlägg